JĀNIS OZOLIŅŠ
Pārdošanas un komunikācijas treneris, kurš pēdējos 10 gadus strādā ar dažādiem uzņēmumiem, veicinot labākus pārdošanas rezultātus un būtiski citādāku klientu apkalpošanu. Regulāri papildina savas zināšanas Audi un Volkswagen rūpnīcās, tādējādi atvedot uz Latviju pasaules tendences darbam ar klientiem. Storytelling apguvis Vācijā.
STORYTELLING
Stāstīšanas māksla pēdējos gados ir guvusi lielu uzmanību un pamatotu iemeslu dēļ. Liekas, ka katrs uzņēmums vēlas izstāstīt stāstu par sevi.
Stāstu stāstīšana pārdošanā nav nekas jauns. Labākie pārdevēji, bieži vien instinktīvi, zina, ka stāsti, nevis fakti, visspēcīgāk ietekmē to, kā cilvēki jūtas un kā izdara izvēļi.
Grūtākais ir precīzi zināt, kuri stāsti mums jāstāsta. “Zīmola stāsta” gadījumā produkts vai pakalpojums ir galvenais, kas uzrunā klientu. Tas, protams, ir svarīgs elements.
Bet vai tas ir tas, par ko mums vajadzētu runāt zvanot vai tiekoties klātienē?
Visdrīzāk, nē.
12.06
9:00-17:00
147 Eur+ PVN
Kāpēc stāsti iedarbojas?
Kas ir stāstu veidošana?
Kā uzbūvēt stāstu?
Kā stāstīt stāstu?
Kā izmantot stāstu pārdošanā?
Kādus stāstus izmantot?
Prakse